Jaki jest koszt dostawy?

Ponieważ zależy nam Twojej wygodzie i zadowoleniu z zakupów, oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty! Niezależnie od wartości zamówienia!

Dlaczego mogę być pewna, że zamówienie zostanie dostarczone?

Przede wszystkim dlatego, że jesteśmy 18 letnią firmą zarejestrowaną i działającą w Polsce, co zgodnie z obowiązującym prawem po dokonaniu przez Państwa płatności spoczywa na nas obowiązek dostarczenia opłaconego przedmiotu. Nawet w przypadku zgubienia przedmiotu przez Pocztę Polską mamy obowiązek wysłać towar ponownie na nasz koszt. O bezpieczeństwo transakcji i płatności dbają również takie firmy jak PayU, PayPal i Stripe, przez które zostaliśmy szczegółowo zweryfikowani.

kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zgodnie ze stroną „wysyłka i dostawa” tj. http://moreti.pl/wysylka-i-dostawa/ : Czas wysyłki: nasze produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych jest to czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia, spakowanie i przygotowanie paczki oraz przekazanie jej do dostawcy. Czas dostawy: W związku z tym iż nasze paczki są wysyłane zza granicy – dostawa trwa dłużej niż standardowo, średnio 15-30 dni roboczych. Wszystkie informacje na temat wysyłki można uzyskać w powyższym linku lub w stopce każdej naszej strony sklepu.

Dlaczego zamówienie nie zostało dostarczone w całości?

Spowodowane jest to tym iż, paczki zostały wysłane z różnych magazynów, pozostała część zamówienia już niedługo się u Państwa pojawi,
Bardzo prosimy o poczekanie,

Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem?

Oczywiście, udostępniamy taką możliwość, należy wykonać przelew na następujące dane:
Nazwa firmy: Moreti
Numer konta: 02 1950 0001 2006 7565 2220 0004
Tytuł przelewu: W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia ze strony. w formacie #……….. np. Moreti #8892

Jak zapłacić za zamówienie?

Za przesyłkę możesz zapłacić:
1. Za pomocą szybkiego i bezpiecznego przelewu online za pośrednictwem PayU
2. Przelewem tradycyjnym
3. Przy pomocy karty płatniczej.
Wybór opcji płatności następuje po uzupełnieniu danych adresowych i wybraniu sposobu dostawy.

Jak zgłosić reklamację?

Realizacją reklamacji zajmujemy się w naszym biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, to skontaktuj się z nami pod adresem: moreti.sklep@gmail.com W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli ponownie nadać paczkę. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.

Jaki dostawca doręcza Paczki?

Nasze paczki dostarczane są przez dostawców Poczty Polskiej

Zapłaciłam za zamówienie przelewem tradycyjnym, nie otrzymałam potwierdzenia, dlaczego?

Przelewy tradycyjne są księgowane z opóźnieniem wynoszącym 1-2 dni robocze, oraz nie są księgowane w weekendy. Otrzymanie potwierdzenia o realizacji zamówienia zostanie do Państwa przesłane po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o poczekanie. Może to zająć 2-3 dni. Po zeskanowaniu numeru paczki zostanie on do Państwa wysłany pod postacią „Tracking ID”

Czy można poprosić o numer śledzenia paczki?

Po zeskanowaniu paczki przez dostawcę, zostanie do Państwa nadany mailowo numer śledzenia pod postacią „Tracking ID”, można wejść w ten numer, otworzy się strona Trackingowa, lub można też przepisać do systemu śledzenia poczty polskiej – tam może wystąpić 2-4 dniowe opóźnienie z pojawieniem się paczki w Polskim systemie śledzenia.

Nie znalazłam odpowiedniego tematu, jak się z Państwem skontaktować?

W przypadku pytań innych niż przestawione prosimy o kontakt mailowy poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie: https://moreti.pl/kontakt/ lub bezpośrednio na:  Moreti.sklep@gmail.com , zawsze prosimy o podanie numeru zamówienia,

  • Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem?

Oczywiście, udostępniamy taką możliwość, należy wykonać przelew na następujące dane:
Nazwa firmy: Moreti
Numer konta: 02 1950 0001 2006 7565 2220 0004
Tytuł przelewu: W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia ze strony. w formacie #……….. np. Moreti #8892

  • Jaki jest koszt dostawy?

Ponieważ zależy nam Twojej wygodzie i zadowoleniu z zakupów, oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty! Niezależnie od wartości zamówienia!

  • Jaki dostawca doręcza Paczki?

Nasze paczki dostarczane są przez dostawców Poczty Polskiej

  • Jak zapłacić za zamówienie?

Za przesyłkę możesz zapłacić:
1. Za pomocą szybkiego i bezpiecznego przelewu online za pośrednictwem PayU
2. Przelewem tradycyjnym
3. Przy pomocy karty płatniczej.
Wybór opcji płatności następuje po uzupełnieniu danych adresowych i wybraniu sposobu dostawy.

  • Zapłaciłam za zamówienie przelewem tradycyjnym, nie otrzymałam potwierdzenia, dlaczego?

Przelewy tradycyjne są księgowane z opóźnieniem wynoszącym 1-2 dni robocze, oraz nie są księgowane w weekendy. Otrzymanie potwierdzenia o realizacji zamówienia zostanie do Państwa przesłane po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o poczekanie. Może to zająć 2-3 dni. Po zeskanowaniu numeru paczki zostanie on do Państwa wysłany pod postacią „Tracking ID”

  • kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zgodnie ze stroną „wysyłka i dostawa” tj. http://moreti.pl/wysylka-i-dostawa/ : Czas wysyłki: nasze produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych jest to czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia, spakowanie i przygotowanie paczki oraz przekazanie jej do dostawcy. Czas dostawy: W związku z tym iż nasze paczki są wysyłane zza granicy – dostawa trwa dłużej niż standardowo, średnio 15-30 dni roboczych. Wszystkie informacje na temat wysyłki można uzyskać w powyższym linku lub w stopce każdej naszej strony sklepu.

  • Czy można poprosić o numer śledzenia paczki?

Po zeskanowaniu paczki przez dostawcę, zostanie do Państwa nadany mailowo numer śledzenia pod postacią „Tracking ID”, można wejść w ten numer, otworzy się strona Trackingowa, lub można też przepisać do systemu śledzenia poczty polskiej – tam może wystąpić 2-4 dniowe opóźnienie z pojawieniem się paczki w Polskim systemie śledzenia.

  • Jak zgłosić reklamację?Realizacją reklamacji zajmujemy się w naszym biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, to skontaktuj się z nami pod adresem: moreti.sklep@gmail.com W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli ponownie nadać paczkę. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.
  •  Dlaczego zamówienie nie zostało dostarczone w całości?

Spowodowane jest to tym iż, paczki zostały wysłane z różnych magazynów, pozostała część zamówienia już niedługo się u Państwa pojawi,
Bardzo prosimy o poczekanie,

  • Dlaczego mogę być pewna, że zamówienie zostanie dostarczone?

Przede wszystkim dlatego, że jesteśmy 18 letnią firmą zarejestrowaną i działającą w Polsce, co zgodnie z obowiązującym prawem po dokonaniu przez Państwa płatności spoczywa na nas obowiązek dostarczenia opłaconego przedmiotu. Nawet w przypadku zgubienia przedmiotu przez Pocztę Polską mamy obowiązek wysłać towar ponownie na nasz koszt. O bezpieczeństwo transakcji i płatności dbają również takie firmy jak PayU, PayPal i Stripe, przez które zostaliśmy szczegółowo zweryfikowani.

  •  Nie znalazłam odpowiedniego tematu, jak się z Państwem skontaktować?

W przypadku pytań innych niż przestawione prosimy o kontakt mailowy poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie: https://moreti.pl/kontakt/ lub bezpośrednio na:  Moreti.sklep@gmail.com , zawsze prosimy o podanie numeru zamówienia,